Reklamacja winna zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres Sklepu lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@kartkizkotkiem.pl
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Kupującego, nr zamówienia/faktury, nr telefonu kontaktowego oraz zamieścić dokładny opis wady.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź telefonicznie.
- Koszt wysyłki reklamowanego Produktu do Sprzedawcy ponosi Kupujący. W razie uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez Sprzedawcę, w każdym innym przypadku koszty z tego tytułu ponosi Kupujący. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem złożenia przez Kupującego Zamówienia, w tym wskazania błędnych danych.
- Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Kupującego jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego za szkody pośrednie, szkody z tytułu utraconych korzyści.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 6 miesięcy od odebrania Produktu przez Kupującego.